در حالی که بو‌ی بو و ادکلن قادر است برای اکثری از مردم بسیار دل‌پذیر باشد
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

با سپری شد عصر، منشا روغن‌های جانور در رایحه و ادکلن از منابع طبیعی مانند گیاهان و درختان به منابع تصنعی و مصنوعی تغییر و تحول یافته میباشد. تولیدکنندگان بو از پوست، چوب، ریشه، برگ، دانه و دیگر منابع طبیعی روغنی استعمال می‌کرده‌اند. در حالیکه امروزه استارت به به کارگیری از موادتشکیل دهنده تصنعی و مصنوعی برای ساخت ادکلن شده‌است. استعمال از مواد شیمیایی تصنعی در ساخت آن ها باعث می‌گردد منابع طبیعی ساخت رایحه مراقبت شوند.
در حالی که بو‌ی بو و ادکلن قادر است برای اکثری از مردم بسیار دل‌پذیر باشد، قادر است برای بعضا از اشخاص مشکلاتی تولید نماید. حساسیت، آلرژی پوستی و برخورد‌های تنفسی نسبت به بو و ادکلن می تواند بخش اعظمی از اشخاص را تهدید نماید. با این حالا، کسانی که نسبت به به کار گیری از بو‌ی عطرها یا این که استشمام آن ها مبتلا اختلال میگردند، درصد مقداری از جمعیت را تشکیل می دهند.
به علت نگرانی‌های مو جود راجع به مواد گزینه به کار گیری در رایحه و ادکلن، این صنعت به شدت در اختیار گرفتن می‌گردد. تولیدکنندگان مواد شیمیایی و عطرها می بایست مواد مو جود در فرمول‌های خویش را ارائه دهند تا اطمینان نتیجه ها شود که آن ها از راهبرد‌های FDA پیروی می کنند.
هنر عطرسازی در حین باستان از فی مابین رودان و مصر استارت گردیده و در جمهوری اسلامی ایران و روم باستان بسط پیدا نموده است. او‌لین شیمی‌دان تثبیت گردیده در جهان زنی بنام تاپوتی است که یک عطرساز بوده که طبق لوحه‌های خط میخی در هزاره‌ی دوم پیشین از ولادت فی مابین رودان می‌زیسته و با مخلوط گل‌ها و روغن‌ها با دیگر مواد معطر بو متبوع خویش را ایجاد می‌نموده است.
دانشمند اهل ایران ابن سینا روند عصاره‌گیری از گل‌ها با به کار گیری از طریق تقطیر را معرفی کرد. اولی تجربه‌ی وی در مورد گل رز بود. از این فی مابین گلاب فورا دربین مردم دوستداشتنی شد. مواد اول و تکنولوژی تقطیر در کشورهای شرقی به‌ طور قابل‌توجهی صنعت عطرسازی و پیشرفت‌های علمی و بخصوص شیمی را در غرب زیر تأثیر قرار داده‌اند.
عطر ها به جور هایی مانند چوبی، چربی، رژیمی، شرقی و ....تقسیم می‌شوند. بو ها به جور هایی مانند چوبی، چربی، رژیمی، شرقی و ....تقسیم میگردند.اشکال عطر‌ی رایحه و ادکلندور اندیشی داشتن از اشکال عطر‌ها یاری میکند تا بتوان عطر‌ی متبوع را به صحت تعیین کرد و بو دلخواه را سریع‌خیس و ظریف‌خیس پیدا کرد.
معمولاً نوع‌بندی‌هایی که به طور همگانی ارائه می شوند مشتمل بر؛ رایحه گرم، ادکلن گرم، بو خنک، ادکلن خنک، رایحه تند، ادکلن ملایم، بو شیرین، ادکلن شیرین و تلخ هستند.





:: برچسب‌ها: ‌‌‌عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: